2013. augusztus 18.

Unforgettable; Chapter; 13rd

Gwendolyn O'Donell
Felsikítottam, mikor újabb adag alkoholt erőszakoltak a számba, és próbáltam kiköpni, de befogták a számat, s erőszakosan hátra hajtottá a fejem, ezzel elérve, hogy lefolyjon a torkomon. Égette az erős ital a nyelvemet, és kirázott a hideg, mikor leért a hasamba. A fiúk nagyot nevettek, és csalódottan pillantottak egymásra, mikor látták, hogy a harmadik üveg is kifogyott, és Harry azóta sehol. Nem tudom, milyen lehet az ágyba, de ezek szerint nem rossz. Egyből elfacsarodott a szívem gondolataimon, és utáltam magam, hogy így érzek. Még mindig. 

- Tetszik, gyönyörűm? - Ismét egy üveget emeltek az ajkaimhoz, aminek sem az illata, se a színe nem tetszett.

Már össze szorítottam a szemeimet, és vártam, hogy a borzalmas íz aromája átjárja a számat, és nem tudom, hogy azért nem éreztem semmit, mert a sok italtól érzéketlenné váltak az ízlelő bimbóim, vagy azért, mert valaki leszúrt, és meghaltam. De az utóbbit kizártam, mert a zene bennem dobogott, s kellemesen sértette a dobhártyámat. Óvatosan nyitottam ki a szemeimet, és hatalmas kő zuhant le a szívemről, amikor Mark egy ismeretlennel a három fiú ellen verekedett. Összerezzentem, mikor Kitty megragadta a karomat, bocsánat kérően nézett rám, de tudtam, hogy nem volt nagyon idő rá. Sietve kifele kezdett húzni, és csak a hátsó bejáratnál engedte, hogy szorosan magamhoz öleljem, és bőgjek a vállán. Nem tudtam, hogy kire haragudjak jobban; akik leitattak mérgezett piával, vagy Harryre, aki le se szart eleinte, aztán megcsókolt, úgy tesz, mint ha semmi sem történt volna, és amikor majd nem megerőszakolnak, egy -nem is, kettő- lánnyal gyűri a lepedőt...Jó, ez baromság volt. Persze, hogy H-t utálom jobban. 

- Gwen, bakker. Nem is tudom...Fúj, Harry egy barom. Még én is irtózok tőle. - Mark nyitott ki egy seggfej módjára, az ajtón betört az üveg, amibe mind a hármam belerezzentünk, Mark pedig a száját húzta. - Futás...Futás. Futás! 

Halkan felnevettem, és rohanni kezdtünk a kocsi irányába. El is felejtettem, hogy a Punkomat ott hagytuk, és büszke voltam magamra, amiért el tudtam hitetni magammal, hogy nem érdekel. De persze vissza rohantam és szorosan megöleltem volna, de nem tettem. Hazz már nagy, tud vigyázni magára.

*

Furcsa érzés volt könnyes szemekkel ébredni. Talán még sosem keltem sírva, esetleg ha valami rosszat álmodtam. És meg is lepett, hogy egy társalgóba vagyok, ahol Kittyék épp egy néma filmet néztek. Harry este haza jöhetett, és Mark gondolt rá, hogy nem akarok egy szobába lenni vele -egy bolygón sem-, hisz ki tudja, most hány lány fekszik az ágyába vele. 

- Jó reggelt - Hangom a szokásosnál is mélyebb volt, s rekedtebb. 

Mindannyian felkaptuk a fejünket, amikor nyílt az ajtó, és Punk lépett be egy dobozzal, és pár papír zacskóval a kezében. A dobozt különösen óvatosan tartotta, mint ha csak az élete lenne benne. Letette a zacskókat a pultra, és megrezzent, mikor felnézett, és meglátott engem. Na jó, ennyire csak nem nézhetek ki rosszul! Mondjuk kisírtak a szemeim és biztos hogy a tegnapi smink még rajtam van, no meg a hajam...Oké, borzalmasan nézek ki.

- Sziasztok - Közelebb jött hozzánk, kezeit a zsebébe dugta, és összeszorította a vállait. - Hoztam kaját, ha kértek. Gwen, hoztam Nutellát és kenyeret, Kitty még régebben azt mondta, hogy az a kedvenced, és csak azt eszel reggelire. És amikor pakoltam be, akkor otthon felejtettem a fürdő ruhádat, azt is vettem, de...de nem tudom, hogy jó-e rád. Vagy hogy tetszik egyáltalán, egy eladó mondta, hogy ezt általában szeretik a lányok, és...és hoztam még tejszínhabot is. Meg gabona pelyhet, epret, csoki öntetet, palacsintához valót, majd ha akarod, akkor sütök, pár gyümölcsöt, meg egy csomó mindent, majd...Majd válogass... - Hihetetlenül gyorsan hadart, nem is értettem pár szavát.

- Harry... - Mark az ajkaira harapott, és várt két percet, azalatt szörnyen kínos csend lett. - Fizetjük a kaját is a hotelba, és már hoztak fel reggelit.

Ismét beállt a kínos csend, Harry lelkes arca egyre szomorúbb lett, és abban a pillanatban nem érdekelt semmi, sem a tegnap éjszaka, a szívem ketté hasadt, ahogy egyre szomorúbb lett, és komolyodott az arca. Vagy is nem komolyodott, inkább csalódottabb lett, és öt perc kellett, hogy megtörje a csendet. A pulthoz sietett, a zacskókat bebaszta a kukába, megfogta a dobozt, felém közeledett, és csak akkor vettem észre, hogy Kittyék kimentek, amiért majd biztos szólni fogok nekik. Menekülésre készülve álltam fel, és már menni készültem, amikor erősen a kezembe nyomta a papírból készült tárgyat. Hátra hőköltem a nagy lendülettől, értetlenkedve néztem H-ra, a dobozra, majd ismét Hazzra.

Pár másodpercig figyeltem a jól ismert smaragdzöld szempárt, majd a szívecske alakú, enyhén legörbült, piercinges, rózsaszín, telt ajkakra néztem, és csak akkor tűnt fel, hogy mennyi mindennel lehet jellemezni csak az ajkait. Szemöldök ráncolva vettem le a doboz tetejét, és biztos voltam benne, hogy olyan idióta fejet még sosem vágtam, mint akkor. Ajkaim 'o' alakot vettek fel, s szemem sarkából láttam, hogy Punk megkönnyebbülten elmosolyodott, amikor hitetlenül neveti kezdtem a rám nyávogó cicára.

 - Szia, cica! Úr isten...Nagyon cuki vagy! Igen, bizony te! - Kezdtem el gügyögni neki, mint egy nem normális, mielőtt egy kicsit személyesebb dologról kezdtünk beszélni.

- Gwen, én...é-én sajnálom, ami tegnap történt. Nem is tudom, mit kellene mondanom, egyáltalán kéne valamit, de...ne haragudj rám. Csak...nem is tudom. 

- És ez a cica? - Érdeklődtem, és az ölembe vettem a szürke-fehér törpét.

- Kitty azt mondta, hogy a macska a kedvenc állatod, és nem sokára itt a szülinapod és... 

- Értem. Köszönöm! - Óvatosan öleltem magamhoz, és mind a ketten felnevettünk, amikor közénk bújt a macska.

- És mi lesz a neve?

Nagyot sóhajtottam, és lassan elmosolyodtam.

- Gwerry. Gwerry lesz a neve. - Mosolyogtam Hazzra, majd felnevettem értetlen tekintetén, és tudtam jól, hogy nem érti, és nem is fogom neki elmagyarázni.

6 megjegyzés:

  1. Szia nagyon tetszik,siess a kövivel!!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Szupi lett,nagyon jóóó *--* Köviiiiit <3 :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jo sies a kövivel..:)<3

    VálaszTörlés
  4. Most találtam a blogod , és eszméletlen jól írsz , Hazz szemszöge kissé meglepett , de Gwené nem :)) , Gwerry :D , várom a kövit :))

    VálaszTörlés
  5. Ma leltem rá a blogodra, és szerintem nem túlzok ha azt mondom --> ESZMÉLETLEN!! imádom és annyira jól írsz !! ♥
    várom a következőt :)

    VálaszTörlés

Serdecznie polecam